SEO Nədir? Texniki SEO İlə Ənənəvi SEO-un Fərqləri

SEO Nədir? Texniki SEO İlə Ənənəvi SEO-un Fərqləri

SEO, yəni “Search Engine Optimization”, internetin strukturunu başa düşməyə əsaslanan marketinq növüdür. Bu marketinq sayəsində axtarış motorlarında ön sıralarda olmaq və digər saytlardan fərqlənmək mümkündür. Belə ki, SEO sayəsində əgər bizim hər hansı bir biznesimiz varsa, həmin biznesin adı axtarış motorlarında axtarılan zaman veb-saytımız ilk sıralarda görünəcək. Nəticədə isə biznesimiz müştərilər üçün daha əlçatan olacaq.

 

Veb-saytları optimallaşdırmağa və hədəf auditoriyaya saytı yönəldən SEO bunu bir neçə üsulla edir ki, həmin üsullarla yazımızda tanış olacağıq.

SEO necə trafik əldə edir?

 

Açar söz optimallaşdırılması. SEO müvafiq açar sözlər üçün məzmunun optimallaşdırılmasını əhatə edir. Yəni, tutaq ki, sizin geyim mağazanız var. Həmin mağazanın veb-saytının axtarış sistemində öndə çıxması üçün istifadəçilərin geyim mağazına aid hansı sözləri ən çox axtarırlarsa, həmin sözlər tapılır. Məsələn, istifadəçi “qadın geyimləri” sözünü “Google”də axtardıqda sözdən düzgün və yerində istifadə olunubsa, sizin səhifəniz istifadəçinin qarşısına çıxacaq. Çünki axtarış sistemlərinə xüsusi sorğular yazdıqda, axtarış sistemi bu sorğuları veb səhifələrdəki açar sözlərlə uyğunlaşdırır. 

 

Saytınızda düzgün açar sözlər varsa, səhifələrinizin axtarış nəticələrində görünmə ehtimalı daha yüksəkdir.

 

Axtarış motoru reytinqləri.  SEO axtarış motoru nəticələri səhifələrində (SERPs) veb saytın sıralamasını yaxşılaşdırmaq məqsədi daşıyır. Sayt nə qədər ilk sıradadırsa, istifadəçilərin ona klikləmə ehtimalı bir o qədər yüksəkdir. Çünki axtarışa “qadın geyimi” yazan istifadəçi çox axtarmaq yerinə, qarşısına çıxan sayta keçid edəcək.

 

Keyfiyyətli kontent. Axtarış motorları yüksək keyfiyyətli, uyğun məzmuna üstünlük verir. Dəyərli və məlumatlandırıcı kontent yaratmaqla, axtarış motorlarının səhifələrinizi daha yüksək yerlərə yerləşdirməsi ehtimalını artırırsınız. Bu, nəinki daha çox ziyarətçi cəlb edir, həm də onları saytınızda daha uzun müddət qalmağa təşviq edir. Çünki sizin sayda daxil olan istifadəçi sizin məhsul və xidmətiniz haqqında məlumat alıb daha sonra alqı-satqı etmək istəyəcək. 

 

“Backlink”lər. Bu linkər digər saytlardan saytınıza keçidlərdir. Axtarış motorları geri bağlantılara məzmununuza olan etimad kimi baxır. Əgər nüfuzlu veb-saytlar sizin səhifələrinizə keçid verirsə, bu, axtarış reytinqlərinizə və nəticədə trafikinizə müsbət təsir göstərə bilər.

Məsələn, sizin xidmət sahəniz geyimiz satışıdır. Əgər başqa bir tanınmış və hazır trafiki olan veb-sayt öz saytında sizin haqqınızda qısa da olsa məlumat paylaşıb sizin linkinizi yerləşdirsə, bu sizə də trafik qazandıracaq.

 

İstifadəçi təcrübəsi. SEO, səhifə yükləmə sürəti, mobil cavablandırma və asan naviqasiya kimi istifadəçi təcrübəsi faktorlarını nəzərə alır. Müsbət istifadəçi təcrübəsi təkcə axtarış reytinqinizi yaxşılaşdırmır, həm də istifadəçiləri saytınızı daha da araşdırmağa həvəsləndirir və onların geri qayıtma şansını artırır.

Bu səbəbdən də sayta daxil olan istifadəçilərin istər müsbət, istərsə də mənfi rəylərini dəyərləndirmək və veb-saytı müştəriyə uyğunlaşdırmaq lazımdır.

 

Yerli SEO. Yerli auditoriyanı hədəfləyən müəssisələr üçün yerli SEO strategiyaları yaxınlıqdakı müştəriləri cəlb etməyə kömək edir. Bura yerli açar sözlər üçün optimallaşdırma, “Google My Business” profilinin yaradılması və rəylərin alınması daxildir. Yerli SEO yerli axtarışlarda görümə qabiliyyətini artıra və müvafiq trafiki idarə edəcək. Bu üsul adətən kiçik bizneslər üçün seçim olunan üsuldur.

 

Sosial media inteqrasiyası. Birbaşa sıralama faktoru olmasa da, sosial media dolayı yolla SEO-ya töhfə verə bilər. Çünki günümüzdə sosial media aktiv istifadə olunur və hər kəs üçün əl çatandır. Veb-saytınınızın sosial media platformalarında paylaşılması onun görünürlüyünü artıra və diqqəti daha çox cəlb edə bilər. 

Qeyd edim ki, sosial siqnallar (bəyənmələr, paylaşımlar və s.) reytinqlərə birbaşa təsir göstərə bilməz, lakin çox saylı kütlə tərəfindən tanınan məzmun SEO-ya dolayı təsir edərək daha çox keçid əldə etməyə səbəb olur.

Saytın görünməyən tərəfi. Texniki SEO 

 

Buna veb-sayta daxil olarkən gördüklərimizin pərdə arxası deyə bilərik. Texniki SEO, axtarış sistemlərində görünmə qabiliyyətini və performansını artırmaq üçün veb saytın texniki elementlərinin optimallaşdırılmasına aiddir. Ənənəvi SEO əsasən məzmun və açar sözlərə diqqət yetirsə də, texniki SEO axtarış motorlarının veb saytı necə taramasına, indeksləşdirməsinə və sıralamasına təsir edən pərdəarxası aspektlərlə məşğul olur. 

 

Onun əsas komponentlərini bu cür izah edə bilərik:

 

Skan qabiliyyəti. Axtarış motoru botlarının veb saytı asanlıqla tara və naviqasiya edə bilməsini təmin etmək çox vacibdir. Bu, saytın səhifələrinin xəritəsini təqdim edən fayl olan sayt xəritəsinin yaradılmasını və axtarış motorlarına saytın hansı hissələrinin taranması və ya qarşısının alınmasına rəhbərlik etmək üçün robots.txt faylından istifadə etməyi nəzərdə tutur.

Daha açıq desək, sizin mağazanız var. Həmin mağazada geyimlər, ayaqqabılar və bu kimi məhsulların satışı mövcuddur. Texniki SEO, həmin məhsulları internetdə axtaran insanların hansı adlarla axtardıqlarını tapır. Yəni açar sözləri. Daha sönra həmin açar sözləri istifadə etməklə saytda kontent yaradılır. Nəticədə isə istifadəçi həmin sözü axtardıqda saytınız onun qarşısına çıxır.

 

Veb-sayt sürəti. Səhifə yükləmə sürəti həm istifadəçi təcrübəsi, həm də axtarış motoru reytinqləri üçün kritik amildir. Texniki SEO ümumi veb sayt sürətini artırmaq üçün şəkillərin optimallaşdırılmasını, brauzerin gizli yaddaşını istifadə etməyi və lazımsız kodu minimuma endirməyi əhatə edir.

 

Mobil uyğunluq. Mobil cihazların artan istifadəsi ilə axtarış motorları mobil uyğun veb-saytlara üstünlük verir. Texniki SEO, veb-saytın dizaynının müxtəlif cihazlarda əlçatan və funksional olmasını təmin etməyi əhatə edir.

 

Saytın strukturu və URL optimallaşdırılması. Aydın və məntiqli sayt strukturunun yaradılması axtarış motorlarına məzmun iyerarxiyasını anlamağa kömək edir. Təsviri və SEO dostu məlumatlardan istifadə edərək URL-lərin optimallaşdırılması axtarış sisteminin daha yaxşı görünməsinə kömək edir.

 

HTTPS və təhlükəsizlik. SSL sertifikatı (HTTPS) ilə təhlükəsiz veb-sayta sahib olmaq yalnız istifadəçi etibarı üçün vacib deyil, həm də sıralama faktorudur. Texniki SEO təhlükəsiz bağlantıların həyata keçirilməsini təmin etməyi və potensial təhlükəsizlik təhdidlərindən qorunmağı əhatə edir.

 

Bu ən əsası istifadəçilərin saytınıza güvənmələrinə və saytın xidmətlərindən istifadə etməyinə imkan yaradacaq.

 

Texniki SEO-a texniki xətaların düzəldilmədi, saytın ümumi analizi kimi bir neçə faktor da daxildir , eyni zamanda ənənəvi SEO qeyd etdiklərimlə bərabər bir çox amili özündə cəmləşdirir.  Həmin amillərin hər biri sizin saytınızı daha əl çatan etmək və ön sıralara gətirmək məqsədi daşıyır.

Muzaffar Garakhanli

Другие статьи

“Semantic Relevance”nin Axtarış Nəticələrinə Təsiri

“Semantic Relevance”nin Axtarış Nəticələrinə Təsiri

"Snippet"lər Nəyə Əsasən Təyin Olunur? Qiymətləndirilmə Prosesi

"Snippet"lər Nəyə Əsasən Təyin Olunur? Qiymətləndirilmə Prosesi

“Canonical queries”. Məlumat və Dublikat Məzmun Müəyyənləşdirilməsi

“Canonical queries”. Məlumat və Dublikat Məzmun Müəyyənləşdirilməsi