Международный банк (IBAR) Анализ социальных сетей (2021)

Международный банк (IBAR) Анализ социальных сетей (2021)

Beynəlxalq Bankın (IBAR) Sosial Media Analizi (Facebook, Instagram)

 

Hörmətli istifadəçilər, bu dəfə sizə Beynəlxalq Bankın sosial media analizini təqdim edirik. Məqalədə istifadə olunan məlumatlar Bedigital.az komandasının analitik və tədqiqat qrupu tərəfindən toplanmış, təhlil edilmiş və proqnozlaşdırılmışdır.

 

1. Aşağıdakı qrafikdə Beynəlxalq bankın son 1 ay ərzində 1 günə düşən paylaşımlarının sayı göstərilib. Göründüyü kimi 1 gün ərzində şirkət öz Facebook səhifəsində 0-3 arası paylaşım edir.

 

ibar sosial media analizi

 

 

2. Təsvirdə Beynəlxalq bankın Facebook sosial şəbəkəsində son 1 ayda hər paylaşıma düşən reaksiya sayını görürsünüz. Ən yüksək reaksiya 4.4k nəticə ilə 23 dekabr tarixli paylaşıma təsdüf etmişdir.

Beynəlxalq Bank Sosial Media Analizi (2021)

 

 

3.  Bu təsvirdə isə 1000 izləyiciyə düşən reaksiya sayı öz əksini tapmışdır. Qrafikdən də aydın olur ki, 1000 nəfərdən maksimum 27-si, minimum 1-i paylaşımlara reaksiya verib.

Beynəlxalq Bank Sosial Media Analizi (2021)

 

 

 

4. Təqdim olunan qrafikdən də göründüyü kimi gündəlik reaksiyaların mütləq əksəriyyəti bəyənmələr və paylaşımlardan ibarət olmuşdur.

Beynəlxalq Bank Sosial Media Analizi (2021)

 

 

 

5.  “Facebook”a dair növbəti analizimiz Beynəlxalq bankın etdiyi paylaşımlara gələn reaksiyaların bölgüsünü təsvir edir. Göründüyü kimi reaksiyaların 76 %-ni bəyənmələr, 14 %-ni paylaşımlar, digər qisimini isə rəylər təşkil edir.

Beynəlxalq Bank Sosial Media Analizi (2021)

 

 

 

 

6.  Aşağıdakı qrafikdə isə paylaşımlara gələn reaksiyaların növü öz əksini tapmışdır.

Beynəlxalq Bank Sosial Media Analizi (2021)

 

 

7. İzləyicilərin paylaşım sayını görmək üçün bu təsvirə nəzər yetirə bilərsiniz. Ən çox paylaşım sayı 2-dir və 28 dekabra təsadüf edib.

Beynəlxalq Bank Sosial Media Analizi (2021)

 

 

 

8. “Beynəlxalq bank öz Facebook səhifəsində daha çox hansı tip paylaşımlar edir?” sualının cavabını bu qrafikdə tapa bilərsiniz.

Beynəlxalq Bank Sosial Media Analizi (2021)

 

 

 

9. Aşağıdakı qrafikdə bu paylaşım tiplərinin günlərə görə bölgüsü verilmişdir.

Beynəlxalq Bank Sosial Media Analizi (2021)

 

 

 

10.  Növbəti təsvirdə isə bu paylaşımlardan hansına daha çox reaksiya gəldiyi aydın olur. Baxmayaraq ki, Beynəlxalq bank şəkillər paylaşmağa üstünlük verir. Amma izləyici reaksiyalarının sayı baxımından video paylaşımlar daha uğurlu olub.

Beynəlxalq Bank Sosial Media Analizi (2021)

 

 

11.  Facebook sosial şəbəkəsində həftənin günləri və saatlarına görə istifadəçilərin aktivlik dərəcəsini aşağıdakı təsvirdə görə bilərsiniz. Belə ki, ən yüksək aktivlik bazar ertəsinə təsadüf etmişdir.

Beynəlxalq Bank Sosial Media Analizi (2021)

 

 

 

12. Aşağıdakı təsvirdə isə Beynəlxalq bankın Instagram səhifəsinin ümumi statistikaları verilmişdir.

Beynəlxalq Bank Sosial Media Analizi (2021)

 

 

 

13. Bu qrafikdə isə Instagram sosial şəbəkəsində Beynəlxalq bankın həftələrə görə paylaşım sayına və həmin paylaşımlara gələn bəyənmə sayına nəzər yetirə bilərsiniz. Ən çox bəyənmə sayı 2020-ci ilin sentyabr və noyabr aylarında qeydə alınmışdır.

Beynəlxalq Bank Sosial Media Analizi (2021)

 

 

 

14.  “Instagram”da aylara uyğun olaraq paylaşım sayı və onlara gələn rəy sayı isə aşağıdakı təsvirdə verilib. Rəy sayına görə də sentyabr və noyabr ayları irəlidədir.

Beynəlxalq Bank Sosial Media Analizi (2021)

 

 

 

15. Aşağıdakı təsvirdə Beynəlxalq bankın Instagram hesabında təkrarlanan paylaşım növləri və onlara gələn orta reaksiya sayını görə bilərsiniz. Şəkillər və video tipli paylaşımlar uyğun olaraq hər iki göstəricidə liderdirlər.

Beynəlxalq Bank Sosial Media Analizi (2021)

 

 

16. Bu qrafikdə isə aktivliyin yüksək olduğu, paylaşım etmək üçün əlverişli olan saatları görürsünüz. Tünd rənglər daha əlverişli zamanı ifadə edir.

Beynəlxalq Bank Sosial Media Analizi (2021)

 

 

17.  Həftənin günlərinə görə gələn reaksiya sayı aşağıdakı təsvirdə öz əksini tapıb. Gözlənildiyi kimi bu cəhətdən həftəsonu daha yüksək göstəricilərə malikdir.

Beynəlxalq Bank Sosial Media Analizi (2021)

 

 

18. Həştaqlarla bağlı növbəti analizimizi aşağıdakı müqayisədə görə bilərsiniz. Belə ki, #şuşa, #qarabağ və #kartlaödəkartlaqazan həştaqları daha çox reaksiya alıb.

Beynəlxalq Bank Sosial Media Analizi (2021)

Muzaffar Garakhanli

Другие статьи

"Orion" Yanaşmasının Fəaliyyəti

"Orion" Yanaşmasının Fəaliyyəti

“Google Hummingbird Update”in SEO-ya Təsirləri

“Google Hummingbird Update”in SEO-ya Təsirləri

"Core Section of Topical Map" Nədir? Ən Çox Edilən Səhvlər

"Core Section of Topical Map" Nədir? Ən Çox Edilən Səhvlər