Kapital Bank Social Media Analysis (November 2020)
Hörmətli istifadəçilər, sizə Kapital Bankın sosial media analizini təqdim edirik.
Məqalədə istifadə olunan məlumatlar Bedigital.az komandasının analitik və tədqiqat qrupu tərəfindən toplanmış, təhlil edilmiş və proqnozlaşdırılmışdır.
1. Cədvəldə adı çəkilən bankın lnstagram hesabının ümumi statistikaları göstərilmişdir .
2. Aşağıdakı təsvirdə 2020 oktyabr-noyabr ayları üzrə Facebook sosial şəbəkəsində həftənin günləri və saatlarına görə istifadəçilərin aktivlik dərəcəsi təsvir edilmişdir.Belə ki,daha böyük dairələr aktivliyin ən yüksək həddə olduğu zamanları göstərir.
3. Qrafikdə qeyd edilən aralıqda istifadəçilərin postlara reaksiyalarının bölgüsü əks olunub.Göründüyü kimi reaksiyaların böyük əksəriyyətini ( 83 %) bəyənmələr təşkil edir.
4. Aşağıdakı qrafikdə isə həmin aralıqda istifadəçilərin postlara lnstagram sosial şəbəkəsində reaksiyalarının bölgüsü göstərilib. Bu dəfə də reaksiyalarda bəyənmələrin üzərinə böyük pay düşür (88 %).
5. Təsvirdə Facebook-da oktyabr-noyabr aylarında paylaşım tipinə gələn reakiya sayını görürsünüz. Kapital bankın Facebook səhifəsində video tipli kontentlər daha çox reaksiya alır.
6. Aşağıdakı təsvirdə bankın Facebook paylaşımlarının reklam reklam və qeyri-reklam tipli bölgüsü göstərilmişdir. Aydın olur ki, reaksiyaların 93 %-i reklam edilən paylaşımlara gəlir.
7. Növbəti təsvirdə isə ay ərzində paylaşım başına gələn reaksiya sayını görə bilərsiniz. Təsvirdən aydın olur ki, reaksiyaların maksimum göstəricisi 25 oktyabrda paylaşılan postda əks olunub.
8. Aşağıdakı təsvirdə Kapital Bank Facebook istifadəçilərinin qeyd etdikləri təhsil müəssisələrini və iş yerlərini görürsünüz.
9. Siyahıda bankın Facebook istifadəçilərinin ölkələr üzrə statistikasını görürsünüz. Konqo Respublikasının bu qədər yüksək nəticəyə sahib olması sadə texniki səhvlə əlaqədardır. Bunun səbəbi Konqo Respublikasında Baku adlı yerin olmasıdır. Yaşayış yerini daxil edərkən insanlar diqqət eləmir və Azərbaycanın Bakısı əvəzinə Konqonun Bakısını qeyd edir.
10. Bu təsvirimizdə Kapital Bankın Facebook səhifəsini bəyənən istifadəçilərin təsnifatlarını görürsünüz. Göründüyü kimi istifadəçilər əsasən kişilər, 25-34 yaşlılar və subaylardır.
11. Qrafikdə son 8 ayda lnstagram-da edilən paylaşım və gələn ortalama rəy sayını görə bilərsiniz. Qrafikdən məlum olur ki, ən çox rəy aprel ayının paylaşımlarına gəlmişdir.
12. Göstərilən qrafikdə lnstagram sosial şəbəkəsində son 365 gün ərzində edilən paylaşım növləri və onlara gələn reaksiyaları görə bilərsiniz. Belə ki, ən çox reaksiya minimal fərqlə şəkil olan paylaşımlara gəlir.
13. Aşağıdakı təsvirdə 2020 oktyabr-noyabr ayları üzrə Instagram sosial şəbəkəsində həftənin günləri və saatlarına görə istifadəçilərin aktivlik dərəcəsi təsvir edilmişdir.Belə ki,daha tünd rənglər aktivliyin ən yüksək həddə olduğu zamanları göstərir.
14. Qrafikdə son 1 ildə lnstagram-da ən çox reaksiya görən Həştəqləri (hashtag) görə bilərsiniz. Bu həştəqlər (hashtag) ortalama 1500-2700 arası reaksiya alıb.
15. Verilən təsvirdə lnstagram-da apardığımız analizin nəticəsi olaraq simvol sayına görə reaksiya sayını və paylaşım etmək üçün ideal zamanları görürsünüz. Belə ki, 0-140 simvol arası və bazar günü 23:00-da edilən paylaşımlar daha çox reaksiya alıb.
Data 2020-ci il oktyabr və noyabr aylarının rəqəmlərini əks etdirir.
16. Göstərilən qrafikdə Kapital Bankın lnstagram səhifəsinin aylar üzrə paylaşımlara aldığı rəylərin ümumi sayı verilib.Rəylərin maksimal sayı cari ilin oktyabr ayı qeydə alınıb.
17. Göstərilən qrafikdə son 1 il ərzində aylar üzrə Kapital Bank tərəfindən paylaşılan postların və onlara gələn ortalama bəyənmə sayını görürsünüz. Belə ki, ən çox paylaşımın 2019-cu ilin dekabrında edilməsinə baxmayaraq (19), ən çox bəyənmə sayı bu ilin oktyabrında müşahidə olunmuşdur (1553).
18. Qrafikdə həftə ərzində lnstagram-da istifadəçilərin həftənin günlərində postlara reaksiyalarının bölgüsü əks olunub. Ortalama reaksiya sayı həftə sonunda hiss olunacaq dərəcədə yüksəkdir.