Blogs
“Cost of Retrieval”a Nələr Daxildir?
“Cost of Retrieval”, SEO kontekstində, axtarış motorları tərəfindən veb səhifəni tapmaq, skanlamaq, indeksləşdirmək və sıralamaq üçün tələb olunan resursların istifadəsinə aid olan işlərin ümumi adıdır.
“Semantic Relevance”nin Axtarış Nəticələrinə Təsiri
“Semantic Relevance” axtarış sisteminin optimallaşdırılmasında veb səhifənin məzmununun müəyyən bir axtarış sorğusu və ya açar sözlə əlaqələndirməsi prosesidir.
“Main Entities and Attributes” Tətbiqi Və Doğruluğunun Yoxlanılması
“Main Entities and Attributes” axtarış motorları tərəfindən veb məzmunun daha yaxşı başa düşülməsi və indeksləşdirilməsi üçün həyata keçirilən strategiyadır.
“Structural Semantics”in İndeksləşməyə Təsiri
“Structural Semantics” veb-saytdakı bütün məzmunun mənasını və strukturunu ifadə etmək üçün istifadə olunan HTML işarələmə konvensiyaları və teqlər toplusudur.
“Current Search Activity” Necə Tətbiq Olunur?
“Current Search Activity” istifadəçilərin axtarış sistemlərində apardıqları axtarışları və vaxt keçdikcə həmin axtarışlardakı dəyişikliklərin yoxlanma prosesidir.
"Representative Queries" Yanaşmasının Əhəmiyyəti
İstifadəçilər axtarış motorlarında axtarış edərkən yazdığı ifadələri eynilə olduğu kimi veb-saytımızda istifadə etməyimiz mümkün olmaya bilər. Çünki mövcud açar sözlərdən əlavə olaraq, daha konrent, mövzuya yönələn ucun cümlələr axtarıla bilər ki, həmin cümlələri açar söz olaraq təyin etməyimiz saytımızın trafik əhatəsini daraltmaqla daha az axtarış nəticələrində təqdim olunmasına səbəb ola bilər.
"Query Context": "Query Definition" Və "Query Aspect" Yanaşmaları
"Query Context" alqoritmin istifadəçinin axtarış sisteminə daxil etdiyi sorğunun hansı niyyətə, nə məqsədə olduğunu anlamasıdır. Belə ki, istifadəçi axtarış motorunda axtarış edərkən uzun və detallı deyil, qısa-konkret sözlər yazır. Həmin sözlər içərisində çoxmənalılığı olan sözlər olur ki, onların mənasını anlayıb, düzgün məzmunun tapılıb təqdim olunması “Query Context” ilə mümkündür.
“Semantic Similarity” Hansı Mövzuları Əhatə Edir?
"Semantic Similarity" veb səhifələrin məzmununun müəyyən bir mövzu və ya açar sözə nə dərəcədə uyğun və əlaqəli olduğunu qiymətləndirən yanaşmadır.
“Topical Borders” Necə Tətbiq Edilir?
"Topical Borders", veb-sayt məzmununun xüsusi mövzular ətrafında necə təşkil edildiyini və onların axtarış motorları tərəfindən necə qəbul edildiyini müəyyənləşdirən strategiyadır.
Ən Çox İstifadə Olunan "Monetization Methods”
SEO-da “Monetization Methods” axtarış motorunun optimizasiyası ilə əlaqəli gəlir əldə edilmə üsuludur. Bura veb-sayt və rəqəmsal məzmundan istifadə edib düzgün SEO strategiyası ilə axtarış motorlarında yaxşı yer tutmaq və bundan gəlir əldə etmək daxildir.
SEO-da “Minor Contextual Bridge” Önəmi
SEO strategiyalarından olan “Minor Contextual Bridge” veb səhifələr və ya məzmunlar arasında daha az əhəmiyyətli, lakin tematik olaraq əlaqəli bağlantıları təsvir edir. Bu hiperlinklər PageRank və reputasiya transferinə birbaşa təsir göstərməsə də, istifadəçilərə asanlıqla bir səhifədən digərinə keçməyə imkan verməklə veb-sayt daxilində naviqasiya təcrübəsini zənginləşdirir.
“Source Context”in Veb-Sayta Təsiri
İnternetdəki məzmunun yerini və əhəmiyyətini müəyyən etmək üçün istifadə olunan “Source Context” xüsusilə SEO-da mühüm rol oynayan amillərdən biridir.
“Contextual Hierarchy”in Strukturu və Önəmi
“Contextual Hierarchy” müəyyən bir kontekstdə məzmunun müxtəlif komponentlərinin əhəmiyyət sırasını və ya əlaqəsini müəyyən etmək üçün istifadə olunan anlayışdır. Bu anlayış məzmunu daha sadə izah etmək üçün kontekst vektoru vasitəsilə işləyir.
“Main Contextual Bridge” Strategiyasının Tətbiqi
“Main Contextual Bridge”, referans verən ve referans alan veb sənədləri arasında tematik əlaqə qurmağa kömək edən strategiyadır. Bu strategiya konkret mövzular və ya açar sözlər ətrafında məzmunun necə təşkil ediləcəyini və optimallaşdırılacağını müəyyənləşdirir.
“Formal Semantics” Yanaşmasının SEO-da İstifadəsi
SEO-da “Formal Semantics” yanaşması dedikdə, axtarış motorlarının məzmunun qiymətləndirilməsi və sıralanması prosesində sözün dərin strukturlarının və mənasının nəzərə alınmasını nəzərdə tuturuq. Bu yanaşma məzmunun təkcə səthi açar sözlərlə deyil, həm də cümlə və ifadələrin yaratdığı semantik strukturlarla təhlilini vurğulayır. Eyni zamanda “formal semantics” dilin məntiqi və riyazi modelləşdirilməsinə əsaslandığı üçün SEO-da bu prinsiplərin veb məzmununun optimallaşdırılmasına necə tətbiq oluna biləcəyini bizə aydın şəkildə göstərir.