Onlayn assistantdan istifadə edərkən ən çox ehtiyimiz səhv
Günümüzdə əksər istifadəçilər öz smartfonundan istifadə edərək onlayn assistanta səsli əmrlər verə və həm yazılı, həm də şifahi formada lazımi cavablar ala bilirlər. Bu üsul vaxta qənaət üçün əlverişli olsa da, qarşılıqlı əlaqə zamanı istifadəçinin sualı düzgün verməməsi onlayn assistantın tapşırığı yerinə yetirməməsinə, yaxud da yanlış cavab verməsinə səbəb olacaq.
Xüsusilə, assistant onun tələblərini yerinə yetirə bilmədikdə istifadəçi eyni əmrləri təkrarlamalı ola bilər. Bu zaman assistant verilən əmrləri yaddaşda saxladığı üçün, istifadəçinin yeni əmri ilə əvvəlki verdiyi əmrləri müqayisə edib təkrar emal etməlidir. Nəticədə isə əlavə zaman itkisilə qarşılaşılır.
Bəs bu assistanta verilən yanlış sualların nələrə təsiri var və ondan necə istifadə etmək lazımdır ki, bizə lazım olan cavabı alaq? Gəlin bu suallara cavab tapaq.
Onlayn assistantın suallarına cavab vermək lazımdır
Yəni, istifadəçi assistantdan istifadə edərək kiməsə zəng etməsini istəyə bilər. Əgər zəng edilməli həmin şəxslə eyni adda kontaktda bir neçə adam varsa, onlayn asistan dəqiq kimə zəng etmək istənildiyini seçmək üçün seçimlər təqdim edəcək.
Bu zaman istifadəçi assistanta cavab vermədikdə, söhbət natamam olduğu üçün həmin adlı kontaktdakı ilk şəxsə zəng edəcək.
Qeyd edim ki, bu yalnız zənglə deyil. Həmin adlı birinə mail, mesaj göndərdikdə belə bu baş verir. Ona görə də onlayn assistant verilən əmrə qarşılıq olaraq sual verirsə, onu cavablandırmaq lazımdır ki, nə istədiyimizi dəqiq anlasın.
Onlayn assistant ilə istifadəçi arasındakı bu söhbət yaddaşda saxlanılır və istifadəçi assistantın gələcəkdə nəsə etməsini istədikdə bu məlumatlar istifadə olunur. Yəni şəxsə zəng edəndə asistan artıq bizdən bunu soruşmur, çünki ən çox hansı ada zəng etdiyimiz bilir, eynilə mesaj və maildə də.
Natamam dialoqların düzəldilmə prosesi
Onlayn assistant söhbətin natamam olduğunu və ya nəzərdə tutulan tapşırığın tamamlanmadığını müəyyən etdikdə bu söhbəti dialoq sessiyası kimi saxlaya və bu sessiyanı “state” kimi qeyd edə bilər. Məsələn, istifadəçi müəyyən bir hərəkət etmədiyi, yəni suala cavab vermədiyi üçün dialoq seansını natamam kimi qeyd edə bilər.
“STORE_DIALOG_SESSION_STATE=(content=”Assistent, Əliyə mesaj göndər; Göndərməyimi istərdinizmi . . . ;”, action=”messend göndər”, tamam= ”0″). Dialoq sessiyası {action=SEND_MESSAGE, content=” kimi bir əmr vasitəsilə saxlanıla bilər. . . “, əlaqə={{“Əli Əliyev”, İş: “050-500-50-50”, Mobil: “055-555-55-55”} {“Əli Məmmədli”, “070-777-77-77″}}. Əlaqə adlarını və onların müvafiq əlaqə məlumatlarını daxil etmək üçün dialoq sessiyasını saxlamaqla, istifadəçinin əlaqə məlumatlarını (məsələn, telefon nömrəsi) dəyişdirməsi nəticəsində yaranan sinxronizasiya problemləri aradan qaldırıla bilər.
Bu əmr assistant tərəfindən təmin edilə və yaddaşda saxlanılan dialoq seansını yaradaraq uzaq server tərəfindən yerinə yetirilə bilər.
Onlayn assistant istifadəçi marağına əsasən dialoq seanslarını necə idarə edir?
Onlayn assistant interfeysi müxtəlif dərəcələrdə onlayn komponentlər ilə əməkdaşlıq edə və təbii dil girişlərinə cavab vermək üçün təbii dil prosessoru kimi onlayn çat komponentləri ilə qarşılıqlı əlaqədə ola bilər. Yəni istifadəçi cihazı saxlanılan dialoq seansı vəziyyətlərini və istifadəçi məlumatlarını idarə etmək üçün server kimi əlavə cihazla şəbəkə üzərindən əlaqə saxlaya bilər.
Hər bir sessiya istifadəçinin sessiyaya uyğun olan dialoqa maraq səviyyəsinə görə sıralanır. Onlayn assistant istifadəçi məlumatlarına əsasən onun maraq səviyyəsini müəyyən edə bilər və bu məlumatlar saxlanılan dialoq seansları ilə əlaqəli dialoq sessiyasında iştirak edən istifadəçi ilə əlaqələndirilə bilər. Bu, həmçinin sessiya qeydlərində göstərilən hərəkətlərlə bağlı digər istifadəçilər haqqında ümumi istifadəçi məlumatlarından istifadə etməklə müəyyən edir.
Məsələn, istifadəçinin mesaj ilə bağlı natamam dialoq sessiyası (məsələn, SESSION_2) və telefon zəngi ilə bağlı natamam dialoq sessiyası (məsələn, SESSION_N) varsa, hər bir sessiya girişi təyin edilmiş qaydada saxlanıla bilər. Bununla belə, assistant hər bir müvafiq dialoq sessiyasının natamam olduğu müəyyən edildikdən sonra istifadəçi məlumatlarını təhlil edərək səviyyələri dəyişə bilər.
Yəni mesaj məlumatlarını emal etməklə, assistant istifadəçinin telefon zəngi ilə bağlı danışıq sessiyasında əslində kimlə danışmaq istədiyini müəyyən edə bilər. Mesaj datasına e-poçtlar, mətn mesajları və istifadəçinin digər insanlara göndərdiyi digər mesajlar buna təsir edir.
Habelə onlayn assistant istənilən vaxt istifadəçinin istifadə etdiyi cihazlardakı proqramlar üçün proqram məlumatlarına daxil ola bilər. Bu proqram məlumatından istifadə edərək, o, istifadəçinin saxlanılan dialoq seansı ilə əlaqəli proqramla funksiyanı yerinə yetirib-yetirmədiyini müəyyən edə bilər.
Qısacası dijital sahədə olan hər şey kimi onlayn asistant da istifadəçinin rahatlığı və vaxta qənatə etməsini əsas götürərək çalışır. İstənilən halda əgər məlumatın aydınlaşdırılması mümkündürsə, bu “öz-özünə” baş verəcək. Əks halda isə istifadəçinin vaxtını qısa müddət almaqla məlumat dəqiqləşdirilir.