Veb-sayt Bloklarının Hansı Xüsusiyyətləri Var?

Veb-sayt Bloklarının Hansı Xüsusiyyətləri Var?

“Microsoft” bu patentlə axtarış motorlarının veb səhifələrdəki blokları anlamaq üçün dil və tərtibat xüsusiyyətlərindən istifadə edərək bir növ "blok təsnifatı" yaradır. Bu innovativ sistem veb-saytları daha yaxşı başa düşmək və beləliklə, daha ağıllı axtarış nəticələri yaratmaq üçün nəzərdə tutulub.

 

“Microsoft” tərəfindən təklif olunan bu sistem, təsnifat alqoritmindən istifadə edərək xüsusi funksiyalara görə veb-saytdakı blokları anlamaq üçündür. O, sistemdəki blokları müəyyən edir və dil xüsusiyyətlərini ehtiva edən xüsusiyyət vektorlarını yaratarkən hər blok üçün təsnifat etiketləri əlavə edir. Buradakı “blok” sözü termin kimi veb-saytdadı müxtəlif hissələri və ya bölmələri təsvir edir. Bu bölmələrə başlıqlar, məzmun, reklamlar, bloqlar , əlaqə və sayt haqqında məlumat kimi hissələr aiddir.

 

Sözügedən patent veb-saydakı blokları başa düşmək üçün dil xüsusiyyətlərinə diqqət yetirən maşın əsaslı təlim prosesini təsnif edir. 

 

Bəs həmin dil xüsusiyyətlərinə nələr daxildir?

 

Dil xüsusiyyətləri. Mətndə nitq hissələrini (isimlər, fellər, sifətlər) və böyük hərfləri bloklarla təhlil edir. 

 

Veb-saytın ad xüsuyyətləri. Bloklarda xüsusi insanlara, yerlərə və əşyalara istinadları təyin edir. 

 

Simvolik xüsusiyyətlər. Blokları durğu işarələri və durğu işarəsi olmayan simvollar baxımından təhlil edir.

 

“Capitalization Properties”. Bloklarda olan sözlərin böyük hərflə yazıldığını müəyyən edir.

 

Bu sistemin axtarış nəticələrinə qazandırdığı üstünlükləri belə sıralaya bilərik: 

 

  • Səhifələrin daha yaxşı təsnifatı
  • Oxşar səhifələri qruplaşdırmaq
  • Səhifələrdən mövzuların silinməsi
  • Portativ cihazlar üçün ekranın optimallaşdırılması
  • Müvafiq blokları vurğulamaq
  • Effektiv keşləmə
  • Məzmunu ümumiləşdirmək
  • Səhifələrin çeşidlənməsi

 

“Layout” xüsusiyyətləri

 

Veb-sayt bloklarının axtarış sistemdə funksionallığı artıracaq bir neçə amil var. 

Məsələn;

 

Məkan Xüsusiyyətləri. Blokun yeri və ölçüsü vacibdir. Müəllif hüququ haqqında məlumat adətən səhifənin aşağı hissəsində yerləşir. Bu xüsusiyyətlərdən digər ən vacib ikisi aşağıdakılardır:

 

1.Blokun/səhifənin orta nöqtəsinin X və Y koordinatları

2.Blokun/səhifənin eni və hündürlüyü

 

Təqdimat xüsusiyyətləri. Kontentin səhifədə necə görünməsi ilə bağlı amillər daxildir. Yəni, blokdakı şrift ölçüsü, şəkillərin, sözlərin sayı və s. Bu xüsusiyyətlərə aşağıdakılar daxildir:

 

  • Mətnin maksimum şrift ölçüsü
  • Mətnin maksimum şrift çəkisi
  • Daxil olan sözlərin sayı
  • Keçid mətnindəki sözlərin sayı
  • Şəkillərin sayı
  • Piksellə bir blokda ümumi şəkil ölçüsü
  • Blokdakı forma sahələrinin piksellərlə ümumi ölçüsü

 

“Tag Properties”. Blokdakı HTML elementlərinin növlərini göstərir. Beləliklə, bir forma və giriş elementi görürsünüzsə, bu blokun interaktiv blok olduğunu göstərə bilər. Bu xüsusiyyətlərə aşağıdakılar daxildir:

 

  • Blokdakı forma və daxiletmə teqlərinin sayı: <form>, <giriş>, <seçim>, <seçim> və s.
  • Cədvəl teqlərinin sayı: <table>, <tr>, <td>
  • Paraqraf teqlərinin sayı: <p>
  • Siyahı teqlərinin sayı: <li>, <dd>, <dt>
  • Başlıq teqlərinin sayı: <h1>, <h2>, <h1>

 

Link xüsusiyyətləri. Blokun naviqasiya funksiyalarının olub olmadığını göstərən bu xüsusiyyətlərə aşağıdakılar daxildir:

 

  • Bağlantıların ümumi sayı
  • Daxili sayt bağlantılarının sayı
  • Saytdan kənar bağlantıların sayı
  • Keçid mətinlərdəki keçidlərin sayı
  • Şəkil bağlantılarındakı keçidlərin sayı

 

Daha sadə formada desək, “Google” bizim veb-saytın müxtəlif sahələrinə diqqət yetirir. Belə ki, o, patent sayəsində veb-saytımızın əsas məzmuna diqqət yetirərək saytın kənarındakı standart mətn blokların avtomatik əsas kontentdən daha az əhəmiyyətli olduğunu anlayır. Əgər veb-saytın həmin blokunda bir neçə reklam varsa, “Google” səhifənin məzmununa baxaraq hansı daha çox uyğundursa, o reklamı göstərəcək.

 

Yəni, tutaq ki, bizim ev alqı-satqı saytımız var. Saytımızın əsas kontenti evlərin satışı üzrədir. Biz saytda reklam veririk və reklamlara ayrılmış hissədə bir neçə reklam var. Bunlara ev təmiri, geyim satışı kimi fərqli sahə reklamı aiddir. Bu zaman “Google” ev alqı-satqısı saytına daha çox uyğun olan reklamın ev təmiri şirkəti reklamı olduğunu anlayır və blokda həmin reklamı göstərir.

 

“Google” saytda reklamların təkcə məzmuna görə göstərmir, həm də yerləşdiyi blokdakı sözlərin sayı, onun içindəki keçidlərin növləri və ya blokun səhifədəki mövqeyi kimi amillərə nəzər yetirərək daha uyğun reklamı təyin edir. 

Muzaffar Garakhanli

Digər yazılar

SEO Nədir? Texniki SEO İlə Ənənəvi SEO-un Fərqləri

SEO Nədir? Texniki SEO İlə Ənənəvi SEO-un Fərqləri

“Formal Semantics” Yanaşmasının SEO-da İstifadəsi

“Formal Semantics” Yanaşmasının SEO-da İstifadəsi

“Topical Borders” Necə Tətbiq Edilir?

“Topical Borders” Necə Tətbiq Edilir?