Azərbaycan dilində SEO dərsi 3-cü hissə (2020)

Bu məqaləmizdə azərbaycan dilində olan SEO dərsinin 3-cü hissəsi ilə tanış olacaqsınız.SEO dərslərinin davamı üçün saytımıza daxil olmağınız kifayətdir. SEO nədir? SEO axtarış sisteminin optimallaşdırılması və orqanik şəkildə  axtarış nəticələrində saytın üst sıralara çıxma prosesidir.


24.06.2020 Daha ətraflı

Ən çox oxunan mövzular

Praktiki sınanmış SEO dərsi ( 2-ci hissə )

Azərbaycan dilində növbəti SEO dərsini linkə daxil olaraq oxuya bilərsiniz.Qeyd edək ki, bu SEO haqqında olan dərsin 2-ci hissəsidir.Bu SEO strategiyasının nə qədər təsirli olması iş növündən asılı olaraq dəyişə bilər. Böyük markalar təkcə bu taktika ilə nisbətən az səylə minlərlə yeni bağlantı əldə edə bilir. Uğurlu nəticə əldə etmək üçün böyük bir marka olmaq lazım deyil. Bir sözlə, bu taktika kiminsə sizi, işinizi, məhsulunuzu, xidmətinizi və ya məzmununuzu əslində sizə link vermədən sizdən bəhs etməsidir.

02.06.2020

Addım-addım praktiki sınanmış SEO DƏRSİ

SEO dərsi sizə bu istiqamətdə biliklər toplamanıza kömək edəcək.SEO derslerinin davamı üçün saytımızı izləyin. Saytımızda seo haqqında dərsliklər əldə edə bilərsiniz

10.05.2020

Biznesinizi Koronavirusdan qorumanın 13 DİJİTAL YOLU

Bu vəziyyət panikaya düşmək üçün heç də doğru vaxt deyil. Marketinq və “SEO” xidməti verən bir çox şirkət müştərilərinin müqavilələrini dayandırıb bir sonraki xəbərdarlığa qədər marketinq işlərinin dayandırılmasının daha düzgün olduğunu düşünür.

04.04.2020

SEO ANALİZ üçün PULSUZ "13 Chrome Extension"u

Saytınızın internetdə məşhur olması ən önəmli faktorlardandır. Çünki hər kəs axtarış sistemlərində ön sırada çıxmaq istəyir.Texniki SEO və rəqiblərinizi təhlil etmək üçün nə qədər çox vaxt sərf etsəniz bir o qədər bağlantı məlumatı əldə edəcəksiniz.

01.04.2020

Saytınızdakı İstifadəçi HƏRƏKƏTLƏRİNİ izləmək üçün 10 PROQRAM

Heatmap, yəni istilik xəritələri sayta daxil olan istifadəçilərin saytdakı hərəkətlərini başa düşmək üçün isti-sərin rəng spektrindən istifadə edir. Sözügedən hərəkətlərə kliklər, scrool da daxildir. Məsələn, istifadəçilər daha çox hansısa yerə klik edirlərsə, həmin yer “qaynar nöqtə” kimi təqdim edilir və həmin yerlər istifadəçinin daha çox gördüyü və marağına səbəb olduğu yer sayılır.

21.03.2020

SEO və SEM arasındaki 7 Fərq

SEO və SEM başlıqlarını internet, marketinq, internet marketinqi və ya internetdən pul qazanmaq olaraq birləşdirmək mümkündür. Qısaldılaraq istifadə olunan hər iki kəlimə ingilis mənşəlidir. SEO (Search Engine Optimization) axtarış sistemlərinin optimallaşdırılması, SEM (Search Engine Marketing) axtarış sistemlərinin marketinqidir.

11.04.2020

Ən yaxşı 77 SEO fəndi - Reytinqinizi yüksətmə yolları

Saytınızın axtarış sistemi sıralamasındakı yerini artırmaq üçün asanlıqla həyata keçirə biləcəyiniz SEO təkliflərinə ehtiyacınız varsa, hal-hazırda doğru yerdəsiniz. 77 SEO təklifinin və istifadə edəbiləcəyiniz ən yaxşı tətbiqlərin yer aldığı bu siyahıya əməl edərək saytınız üçün doğru addımlar ata bilərsiniz. Axtarış sistemi faktorlarından açar söz axtarışlarına, link yaratmağın yollarından məzmun təkliflərinə, hətta məzmun və rəqiblərin müşahidəsinə dair məlumatlarla bu yazı vasitəsilə tanış ola bilərsiniz.

11.04.2020

E-ticarət saytları üçün SEO etmənin asan yolları -(İZAHLI)

E ticaret saytlarini seo optimizasiya etmeden once nezere alinmali bir cox faktorlar var.Daha detalli oxumaq ucun meqaleye daxil olun.

31.03.2020

GOOGLE 20+ MARAQLI STATİSTİKA (2019-cu il üçün)

2020-ci ildə hər SEO mütəxəssisin bilməli olduğu 20+ maraqlı SEO statistikaları.

05.02.2020

Google-un 100 Sıralama Faktoru (2020 TAM SİYAHI)

Hal-hazırda oxumağa başladığınız bu yazıda ranking factors, yəni sıralama amillərindən bəhs edəcəm. Bunların bəziləri konkret olaraq təsdiqlənsə də, bəziləri bağlı mübahisəli fikirlər var. Sıralamaya təsir edildiyi deyilən bəzi amillərdə var ki, əslində onların axtarış sıralamasına hər hansısa təsiri yoxdur. Bu bloq yazısında 100 belə faktorla tanış olacaqsınız.

15.01.2020